Wednesday, March 4, 2009

i start my journey




well setelah sekian lama aku asyik tgk blog orang lain.

finally i created my own.sebelum nie banyak yang aku plan untuk di taip lam blog, tpi sekarang lupa pula.hahahh.hmm..

aku sedikit rasa x sure untuk buat blog nie sebab aku sekarang hanya bergantung dengan cc yang terletak di pekan.pc aku rosak.mgkn peluang untuk update blog amat tipis.ahh tu bukan penghalang yang penting aku dapat suarakan pandangan aku yang selama ini aku jeruk kan dalam otak yang penuh dengan kegilaan ni.dunia sekarang ni amat menakutkan bagi seorang yang amat kecil seperti aku.banyak konflik.kdang aku rasa pemikiran orang atasan sempit.mereka fikir terlalu mendalam untuk setelkan sesuatu masalah negara.padahal idea yang simple pun sebenarnya boleh cover masalah yang besar tu.hahahah.suka hati aku je nak cakap cam tu.tu hanya pandangan aku sebagai penduduk bumi.media yang memaparkan pertelagahan orang atasan pun aku kurang setuju.tu mnunjukkan orang atasan masih kurang dewasa.minta ampun..

No comments:

Post a Comment