Thursday, March 5, 2009

all i want you to know


memories sometime passing our mind.remind us about the pass.soul flying somewhere..face all bad before gain the good.we born as a forgotter.we remember every good lucky happy things but not the suffer life is not fair for me.but i should be greatful sebab everyone have their own good.God already write what happen in the future.we cant predict it.future is unpredictable.
sedih tengok budak2 di gaza tu.they should live happily ngan parent,friends they should stay at class learn abc 123.tapi lain yang jadi.kecik2 lagi sudah pegang senjata.sedangkan aku yang 17 nie lum pena lagi tgk secara real senjata tu semua.hahahahh kesian nya aku.impian aku, kalau la aku ni hartawan,aku mau import sorang dak gaza jadi anak angkat aku.dorang cantik2 hensem2.hidumg pun mancungheheh tu semua impian yang auta.dorang diperlaku kan macam sampah oleh israel.kna tembak kna bom.macam sudah tidak diperlukan.dorang tu bukan sampah.they are same like me.ingin menikamati sesuat yang selama ini hanya menjadi tatapan meraka.adoii nantok laaa.inginkan kehidupan dan impian tanpa batasan..

No comments:

Post a Comment