Thursday, March 5, 2009

friend of nubis




best friend can become strangers,but i dont want that.no, not for you.if you just stay with me.we can make it through.so here we are again.the same old argument.and now im wonderingif things i'll ever changeyeahh.when will you laugh again?laugh like you did back when we'd make noise till 3amand the neighbours would complain..
ni miracle.its all begin on 3rd august of 2005from different backround, different school, everythings are different.we've meet.pindah skul scara paksa tanpa restu orang tua.masuk kelas baru.semua pun tengok dengan penuh curiga.ingatkan aku sorang ja pelajar baru, rupanya ada sorang lagi.huhh lega.ada juga kawan.yala kan kalau aku sorang ja baru, nanti cegu focus on me pla.sudah la aku ni kurang pandai.ow ya, nama budak baru yang lagi satu tu elena rozella.pindah dari kolej datu tuanku haji bujang.

mmg pandai.nampak cam budak kampung.tapi otak jangan cakap la.da ok kena pindah,aku wat hal balik xmau masuk asrama.zaman2 tu aku jahil.bergaduh ngan mak bapak.aku pun x paham.remaja mningkat naik yang ingin rasa kebebasan tpi sbagai ibu bapa,they might worry kalau aku terus terjerumus.ehh,, sambung cerita balik.aku last2 follow ja kemahuan ibu bapa.masuk hostel pun ok.sebab aku malas asyik kena bising.bley pekak telinga.ada juga ayat bapa aku yang aku recorddad: ngko da bnyak nyusahkan orang.skg kami ikut kemahuan ngko.but in one condition. BUKTIKAN.pastu dalam hati aku, terbakar beb.menangis dalam hati.dan aku terus pasang tekad.buktikan apa, aku pun x paham.paham la juga tapi takut salah faham kan.aku dengan dendam pegang janji tu dan klau aku berjaya dalam pmr tahun tu,aku xkan mahu ngaku dorg tu mak bapak aku.betapa derhakanya nawaitu aku.aku kuar rumah menuju ke hostel smk ranau.hostel situ cantik gila.cam kediaman dak af.and orang yang bertanggungjawabmengangkat beg aku is elena rozella and audryna astin.pnya lah best.situ baru aku rasa betul betul life.ktorag geng.x ramai duk hostel.yang stay hostel kbnyakan bdk2 kampung.so, kami lah raja.kebetulan form 3 batch ktorag memang terkenal dengan ke gilaan.ktorg gila bukan sbarang gila.result gempak beb.1st batch pmr.skul tu baru lagi.lupa bagitau awal tadi.pendekkan cerita.di hostel tu aku belajar banyak benda.di situ baru terbuka minda, otak aku yang selama ni membeku,sebab situasi sekolah lama aku yang amat !@$$%%^^%^$##%$undescribable.skolah yang x ubah macam penjara!!smka tun datu mustaphadi hostel tu baru aku kenal siapa aku.walaupun x bnyak tapi itu sudah memadai bagi insan loser cam aku niepersahabatan yang paling tida ternilai.there's no other friendship yang hebat cam friendship kamiand i will never forget it till my last breath!!banyak lagi peristiwa yang betul mengajar aku erti hidup.tapi biar la aku simpan dalam hati wat kenangan sendiri.hehehhsekarang kami da jarang jumpa.aku ngan elena lost contact ngan caen aka audryna.ntah la.saufeqa nurby, elena rozella, audryna astin

2 comments:

  1. i'll always remember the tym.. the moment we spent together... it was really awesome!! im gona miss it forever... wlpn jauh terpisah.. jarang jumpa... crita pun x berapa ngam suda... yg penting hati kita.. persahabatan kita yg paling mahal di dunia... kita mampu menakluk dunia!!!! percaya pada diri...

    "aku siapa tanpa kau.. aku hilang tnpa insan bergelar sahabat.. ini simbiosis antara kita..."

    ReplyDelete